Friday, February 2, 2007

دعوة فرح

بسم الله الرحمن الرحيم
ومن اياته ان خلق لكم من انفسكم ازواجا لتسكنوا اليها وجعل بينكم مودة ورحمة
صدق الله العظيم
الاستاذ و الاستاذ
نبيل عمارة عبد الله شلبي
وزارة التربيه بالكويت مدير عام بالتعليم العالي
نجل الاول كريمة الثاني
المهندس : امير المهندسه : لمياء
وذلك بمشيئة الله تعالى
عقد القران
عقب صلاة الجمعه 2/2/2007 بمسجد الفردوس بجوار نادي المعلمين بمدينة قويسنا المنوفيه
وحفل الزفاف
الساعه الثامنة مساء الاحد 4/2/2007 بقاعة النيل- فندق كنج توت بدار المدفعية بالماظه
والعاقبة عندكم في المسرات
طبعا ياجماعه ده فرح اخويا امير وحنته وكتب كتابه والدعوة عامة وهاتبقه لامه وياريت بجد تفرحوني
طبعا انا بعتذر عن تاخير موعد الدعوة الى الان ولكن ذلك نظرا لظروف التحضيرات والاستعدادات
ورغم اننا عارف ان ملتقى المدونين غدا الجمعه 2/2 لكن بتمنى لو تتجننوا وتخلوه عندي هنا

15 comments:

اميرة هشام said...

تجمع المدونين؟؟

انا معرفش حاجة عن التجمع ده

ياخسارة قريت متاخر

ربنا يتمم لاخوك بخير يارب

Anonymous said...

سلام عليك يا انسا
الف الف الف مبروك و ربنا يجمع بينهم في الخير و يملا حياتهم حب و فرحة يا رب
عقبالك ..
بس انا معرفش موضوع تجمع المدونين
ده ..ممكن تبقي تقول عنه ؟؟

سلام
مها

Unknown said...

مبروووووووووووووووووووك
وربنا يجمع بينهم بالخير ويوفقهم(:

ody911 said...

يا جزمة كدة متأجلش الفرح

إنته مش عارف إنى فى أسوان

ماشى لما أرجع هوريك

ومبروك يا صاحبى

وعقبالك

بعد الشر

ههههههههههه

يالة باى

وعادى بقة
أودى

مـحـمـد مـفـيـد said...

الف الف ميروك يا حازم وربنا يتمم له بخير
وعقبالك يا صاحبي

LAMIA MAHMOUD said...

مبرووووووووووووووك

marwa said...

ألف مبروووووك

Unknown said...

أنا مررتلك تاج, أدخل شوفه وحله, حل الاتنين (:

Tamer Nabil Moussa said...

الف الف مبروك حازم وربنا يتمم بخير اخى الكريم

واسف جداا على التاخير

تحياتى

smraa alnil said...

اولا احنا مش عملنا لقاء المدونين يوم الجمعه احنا اجلناه
ثانيا مش تزعل اني مش قدرت اجي
ثالثا الف مبروك وعقبالك وابقي اعوضها في فرحك يارب

Carmen said...

الف مبروك وربنا يوفقهم يارب

وعقبالك انت كمان

elgharep said...

ياباشا ألف ألف مبروك
وعقبال البكارى
الغريب

saso said...

مبروك يا حازم.. مبروك لأمير
:)

matrix2000 said...

انا عايز اقول لالامور اللى كاتب الدعوة ان انا كنت واحد من اللى حضرو الفرح ده بس بدل الشكر اتهزات فانصح اى حد بيفكر انه يحضر للامور ده مناسبة يبقى عامل حسابه انه كده كده هيتهزا

Unknown said...







شركة تنظيف فلل بالقطيف
شركة تنظيف شقق بالقطيف
شركة تنظيف مجالس بالقطيف
شركة تنظيف موكيت بالقطيف
شركة تنظيف سجاد بالقطيف
شركة عزل اسطح بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالقطيف
شركة تسليك مجاري بالقطيف